7 Şubat 2013 Perşembe

Haydarpaşa

         "Kızım Sevda Altunal Yıldız için..." 
                                         Ağustos,2004 

Bir yolcu yolladım Haydarpaşa'dan
Çok derinden bir of çektim yolladım
Bu nasıl bir ayrılıkmış yaradan?
Boynumu bir yana büktüm yolladım

Alev alev alevlendi sinemden
Bir tanem büyümüş koptu hanemden
Çiğ damlası gibi kirpiklerimden
Gizli birkaç damla döktüm yolladım

Demek ki bu dünya gerçekten fani                           
Koparıp gönderdim canımdan canı                          
Ayrılığı kara hançer misali                                 
Bağrımın üstüne çaktım yolladım                                              

Kalktı kara tren dönmez ki geri
Çözüldü dizlerim kalmadı feri                                                                           
Biçti boydan boya gurbet neşteri                                                               
Sanki ciğerimi söktüm yolladım


Ozan Behram ALTUNAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder